.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید استاندار برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
استاندار مازندران با اشاره به حادثه خيز بودن مازندران اطلاع رساني اداره هواشناسي را براي مقابله با حوادث غير مترقبه امري مهم عنوان كرد و گفت: ساز و كار لازم براي مقابله با برف و سرماي شديد بايد از امروز فراهم شود...

استاندار مازندران با اشاره به حادثه خيز بودن مازندران اطلاع رساني اداره هواشناسي را براي مقابله با حوادث غير مترقبه امري مهم عنوان كرد و گفت: ساز و كار لازم براي مقابله با برف و سرماي شديد بايد از امروز فراهم شود.

به گزارش ايسنا ، سيد محمد كريمي امروز پنج شنبه در جلسه فوق العاده ستاد بحران ، فعاليت بنياد مسكن در اين خصوص را خوب ارزيابي كرد و افزود: پرونده ها توسط بنياد در دو سطح تعميرات و تخريب آماده شده و بانكهاي ملي ، صادرات و تجارت بايد طي امروز و فردا پرونده ها را پذيرش كرده و بر اساس استاندارد خود به خسارت ديدگان اعتبار پرداخت كنند و اين جزء الزامات است.

كريمي ادامه داد: وصل شدن آب و برق رساني به روستاها نيز تا پايان امشب بايد انجام شود چون مردم در اين شرايط به آب و برق نيازمند هستند.

به گزارش ايسنا،استاندار مازندران انعكاس اخبار و اطلاعات مربوط به طوفان اخير توسط صدا و سيماي استان را ناكافي دانست و گفت: عمق حادثه بسيار بيشتر از چيزي بود كه منعكس شد.

كريمي در ادامه از شركت هاي بيمه خواست تا حد امكان از مقررات موجود به نفع بيمه گذار استفاده كنند و حداكثر مساعدت را داشته باشند.

كريمي با بيان اينكه تمام نانوائي ها بايد به به مشعل دوگانه سوز و ژنراتورهاي كوچك مجهز شوند، ادامه داد: ذخيره آرد و گندم نيز بايد به بهترين نحو انجام شود تا مردم در سرماي زمستان با مشكلي در تهيه نان مواجه نشوند.

وي خاطرنشان كرد: هلال احمر نيز از امروز تمهيدات لازم را براي تامين نيازهاي اوليه مردم از قبيل مواد غذايي،وسائل گرمايشي و بقيه اقلام انجام دهد.

استاندار مازندران افزود: دستگاه اجرايي مربوطه بايد با گرانفروشان و متخلفان به خصوص در زمان بحران به شدت برخورد كنند و در اين راستا هماهنگي لازم با دستگاه هاي قضايي وجود دارد.

 كريمي از مسئولين دستگاه هاي اجرايي خواست مساله اردوگاه هاي قدس را جدي بگيرند تا زمان رخداد حوادث و وجود بحران از اين اردوگاه ها براي اسكان مردم استفاده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.